Amazon Customer Success Manager (Fuldtid)

Jobbeskrivelse

Brænder du for at skabe værdi med din strukturerede og proaktive indsats, samt positive energi? Og være det professionelle bindeled på tværs af varierende opgaver for mange forskellige spændende kundeprojekter som projektleder?

Kan du godt lide at gøre en indsats for at have god dialog med dine klienter og samarbejdspartnere?

Så er jobbet som Amazon Customer Success Manager hos Trademinds lige noget for dig! Her sætter vi og vores kunder pris på hyppig, proaktiv og struktureret kommunikation

Jobbet indebærer mange forskellige aktiviteter og der er fart på i vores virksomhed. Derfor er det vigtigt at du trives i et omskifteligt miljø.

Din rolle bliver at opbygge stærke relationer til vores kunder og være deres betroede medarbejder på deres Amazon rejse. Herunder bistå med logistik og lagerstyring, samt kundeservice overfor vores kunders slutkunder.

Jobbet som Customer Success Manager, har kunden som centralt fokuspunkt, og du skal være villig til at gøre en ekstra indsats, for at give kunderne den service, som de har brug for, for at få succes.

Typiske arbejdsopgaver

  • Projektstyring for kunders aktiviteter på Amazon.
  • Direkte kommunikation med kunder.
  • Ansvarlig for afholdelse af relevante møder med kunden.
  • At have overblikket over et projekt, herunder uddelegering, samt opfølgning af opgaver.
  • Kunne hjælpe kunder med at få lagt den rette strategi for deres salg på Amazon.
  • Håndtering af logistik til Amazon FBA.
  • Kundeservice hos slutkunder (vores kunders kunder).
  • Supporterende salgsaktiviteter

Hvad kan vi forvente af dig?

  • Du er en stærk og positiv kommunikator
  • Du har en baggrund indenfor Projektledelse eller som Account Manager.
  • Du er struktureret, proaktiv, selvstændig og meget fokuseret på at levere den bedste service til kunderne.
  • Du trives med opsøgende aktiviteter, herunder kundebesøg og netværk.
  • Du har erfaring med nær kundekontakt og forstår at udvikle og vedligeholde stærke og loyale kunderelationer på alle niveauer.
  • Du er en stærk forhandler.
  • Du forstår at understøtte salg i form af opslag, mersalg og krydssalg i løbet af kundens udvikling.
  • Du forstår dig på at benytte nye systemer og programmer til at holde overblik, samt trække den rette data og gøre brug af det.
  • Du sikrer en god overlevering til leverance- og salgsteams.
  • Du mestrer engelsk i skrift og tale.
  • Et plus, hvis du har erfaring indenfor e-handel og stort plus, hvis du allerede har erfaring med salg på Amazon.
  • Du har en bachelor eller kandidat inden for markedsføring, projektledelse, kommunikation eller lignende.

Hvad kan du forvente af os?

  • Et job, hvor du udvikler dig fagligt gennem arbejdet med Amazon, komplekse kundecases og markedets dygtigste kollegaer.
  • Et job, hvor du er med til at videreudvikle Danmarks bedste Amazon Agency.
  • Tillidsbaseret ledelse med frihed til at være i balance.
  • En konkurrencedygtig løn i overensstemmelse med dine kvalifikationer.
  • Personalegoder som pension, frokostordning og kaffe, sociale og faglige arrangementer.

Kyndig praktisk oplæring

Uanset din baggrund vil du kommende igennem et grundigt og personligt oplæringsforløb med stifterne af vores virksomhed. Du er derfor altid i trygge hænder. Vi ser en klar sammenhæng mellem det gode resultat og praktisk erfaring. Det betyder at vi har fokus på kort efter din start, at give dig ansvarsområder og dermed praktisk erfaring med dine opgaver. Selvfølgelig med kyndig vejledning og sparring hele vejen igennem.

Trademinds - Amazon Bureauet til salg på Amazon

Vi lever og ånder for markedsføring og salg på Amazon. For at kunne løfte denne opgave blandt de bedste i branchen, kræver det at hele teamet har det samme fokus: Salg på Amazon for vores kunder. Derfor har alle medarbejdere på den ene eller anden måde deres specialområde for at øge konverteringerne på Amazon. Det er derfor vigtigt for os, at skabe en kultur, hvor vores medarbejdere altid er på jagt efter at forbedrer vores løsninger.

Det praktiske

  • Kontor: Risskov, Aarhus.
  • Jobtype: Fuldtid.
  • Ansøgningsfrist: 30. november 2021.
  • Start: Primo december 2021.
  • Løn: Efter kvalifikationer.

Hvad tilbyder vi som arbejdsplads?

Fleksible arbejdstider

Du har mulighed for at tilpasse dine arbejdstider efter dit privatliv

Talentudvikling

Bliv en del af en arbejdsplads med højt fokus på individets udvikling

Gratis frokost

Frokost, frugt og kaffe ad libitum på husets regning - velbekomme!

Socialt samvær

Bliv en del af et fedt socialt fællesskab, hvor alt ikke går op i arbejde

Virksomhed i vækst

Vi er i vækst og har store ambitioner - det samme har vi for dig!

Tæt samarbejde med ledelsen

Uanset din stilling, vil du have tæt sparring med ledelsen

Udfyld formularen for at ansøge

Lad os tage et kald

Ring til os eller udfyld nedenstående formular, så kontakter vi dig. Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser inden for 24 timer på hverdage.